1 januari - Reisverslag uit Kigoma, Tanzania van marcelenerna - WaarBenJij.nu 1 januari - Reisverslag uit Kigoma, Tanzania van marcelenerna - WaarBenJij.nu

1 januari

Door: Marcel

04 Januari 2014 | Tanzania, Kigoma

Na een dag van veel indrukken worden we wakker in ons meer dan luxe onderkomen. We gaan ontbijten waar we de enige zijn. We hebben geen idee of er meer gasten zijn, maar het personeel (groot in aantal) loopt veel en geeft de indruk hard te werken.
We checken uit want een tweede nacht vormt een te groot aanslag op ons vakantiebudget. We laten onze spullen achter en gaan op zoek naar een ATM en een nieuw onderkomen. Met weer voldoende geld op zak vinden we en leuk rustig hotel buiten het dorp. Met een taxi halen we onze spullen op. We lunchen op het balkon dat uitzicht geeft over het meer. Daarna volgen uren van wassen, wassen en wassen. We hebben beide niets schoons meer om aan te trekken. Onze hele garderobe ruikt naar Afrika en onze eigen lichaamsgeuren. Helaas blijkt wifi op dit moment niet te werken, maar het goede nieuws is, dat het morgen wel zal werken....